Lansman

Juke ikonik sarı rengiyle geri döndü

Nissan, sevilen ilk nesil Juke'un ardından, müşteri beklentilerine cevap olarak, makyajla birlikte ikonik sarı gövde rengini yeniden sunuyor

Nissan jukeNissan, 2010 yılından bu yana 1,3 milyondan fazla kullanıcı ile buluşturduğu Juke modelinin Avrupa ön gösterimini dijital ortamda gerçekleştirdi. Makyajlanan modelin iç mekanında, yeniden tasarlanan orta konsol ve gösterge paneli ile aracın iç ambiyansı daha da ileriye taşınırken, yenilenen iç mekan aynı zamanda donanım, ergonomi ve konfora yönelik iyileştirmeler de içeriyor. Araç içi bilgi-eğlence sistemi özellikleri de daha büyük bir dokunmatik ekran ve ek özelliklerle güncelleniyor.

Ayrıca makyajla birlikte N-Sport isimli yeni bir donanım seviyesi daha ürün gamına ekleniyor. Söz konusu yeni donanım seviyesi iç ve dış tasarım unsurlarıyla modelin dinamik karakterini daha da vurguluyor. İlk nesil Juke’ta sevilen sarı gövde renginin yeniden sunulmasında müşteri beklentilerine cevap verilmesi hedeflendi. Yeni sarının renk tonu önceki nesil Juke’un renginden farklı. Önceki nesilde sunulan renk ile karşılaştırıldığında biraz daha soğuk olan sarı renk daha modern ve etkileyici bir görüntüye sahip.

Yeni N-Sport donanımında uygulanan siyah tavan, yan aynalar, çamurluk kemerleri, ızgara ile A – B sütunlarının oluşturduğu kontrast ile yeni sarının etkisi daha da artarken dikkat çekici etkisi güçleniyor.

Nissan jukeJuke’a geniş iç mekan

Juke ürün gamına göz alıcı sarı gövde renginin eklenmesi sadece bir başlangıç. Buna ek olarak Nissan’ın tasarım ve mühendislik alanlarında hayata geçirdiği önemli iyileştirmeler araç içi yaşam kalitesini de arttırıyor. Mevcut müşterilerin fark edecekleri ilk değişiklik merkezi multimedya ekranının artan boyutu. Yeni haliyle 12,3 inç büyüklüğünde bir ekran iç mekanı süslüyor. Ayrıca bu ekran en uzak noktadaki dokunmatik yüzeye bile erişimi kolaylaştırmak ve aynı zamanda Juke müşterilerinin sevdiği kokpit hissini geliştirmek adına sürücüye doğru 8 derece eğimli olarak tasarlandı.

Yeni pürüzsüz ve yumuşak deri direksiyon simidi ile kullanıcı konforlu bir sürüş deneyimi sunuluyor.
Yenilenen model kullanıcılarına kablosuz Apple CarPlay ve kablosuz Android Auto özellikleri de sunuyor. N-Sport versiyonunun iç mekanı, dış tasarımdaki göz alıcı sarı rengi yansıtan, bumerang tasarımlı sarı iç detaylar içeriyor. Bu detaylar gösterge panelinin üst kısmı boyunca uzanıyor, aşağıya doğru kıvrılıp yeni merkezi multimedya ekranının tabanını çerçeveliyor ve havalandırma ızgaralarında son buluyor. N-Sport koltuklar, yeni gövde rengiyle uyumlu sarı geri dönüştürülmüş Alcantara parçalarla uyumu sürdürüyor.

Nissan jukeDaha da gelişmiş iç mekan konforu

Yenilenen tüm Juke versiyonlarının iç mekanını 7,8 litreye ulaşan geniş bir torpido gözü süslüyor. Açılabilir kol dayama kısmı ise artık daha da fazla destek sağlayacak şekilde yeniden tasarlandı. Asimetrik tasarım, bardak tutuculardan ödün vermeden erişimi 25 mm arttırıyor ilaveten artık üç kredi kartı klipsi sunuyor. Tüm Juke donanım seviyelerinde elektronik el freni yer alıyor. Böylece ön koltukların arasında ek kullanım alanı oluşuyor.
Yenilenen Juke ile kullanıcılara büyük bir akıllı telefonu barındırabilecek kablosuz şarj pedi sunuluyor ve ön-arka koltuklarda oturanlar için A-Tipi ve C-Tipi USB girişleri sunuluyor.

Yeni gövde renkleri

Yenilenmiş Nissan Juke ikonik sarı gövde renginin yanı sıra daha saf beyaz bir görünüm içeren yeni inci beyazı rengi ve yeni metalik siyah renk seçenekleri ile sunulacak. Bunun dışında Juke ürün gamında yeni jant seçenekleri mevcut. Teknik ve görünüm açısından tasarımları farklı olan jantların görünümleri özgün.

Nissan jukeGeliştirilmiş sürüş destek teknolojileri

Akıllı Şerit Takip Asistanı yenilenen Juke’ta standart güvenlik özelliği olarak sunuluyor. Yenilenen Juke’un geri görüş kamerası da 1,3 megapiksele yükseltildi. Böylece düşük ışık koşullarında daha net bir görüntü oluşuyor. Bu da geri manevraları daha güvenli hale getiriyor. Manevralar için otomobilin kuş bakışı görünümünü oluşturmak üzere otomobilin etrafındaki dört kameradan gelen görüntüyü birleştiren Çevre Görüş Monitörü kullanıcılara sunuluyor. Ayrıca önde beklenmedik ani bir durum oluştuğunda fren lambaları da otomatik yanıyor.

115 beygirlik motor

Üç silindirli 1,0 litre hacimli DIG-T turbo benzinli motor Juke’ta yer alıyor. Bu motor 115 beygir güç ve 200 Nm anlık maksimum tork üretiyor. Altı vitesli manuel şanzıman dışında 7 vitesli çift kavramalı (DCT) şanzıman sunuluyor. Direksiyon üzerindeki vites kulakcıkları manuel vites değiştirme olanağı sağlıyor. Eko, Standart ve Sport sürüş modları sürüş karakterini sürüş koşullarına anlık olarak uyarlıyor. Makyajlı Juke ilk yollara çıktığı 2010 yılından bu yana 1,3 milyondan fazla üretildiği Nissan Sunderland Fabrikasında üretiliyor. Otomobil, Qashqai ile birlikte tesisin ikinci üretim hattında üretilecek.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu