Elektrikli Araçlar

Megane E-Tech beygir gücünden elektrik gücüne

Yeni Megane E-Tech yüzde 100 elektriklide yeni yuvarlak omuz çizgileri, ön farların yanlarındaki kanatlar ve kavisli kaput çizgisi gibi hatlar, zarif bir şekilde uygulanıyor.

Megane E-TechElektrikli araç teknolojisine ağırlık vermeye başlayan Renault, arka arkaya elektrikli modelleri tanıtmaya başladı. Türkiye’de ilk elektrikli otomobil Renault Fluence ZE’yi satan Renault, Zoe’den sonra tamamen elektrikli yeni nesil elektrikli Megane E-Tech ile piyasada. Ön satışla zaten 750 adet satılan otomobil, markanın yeni döneminin de kilometre taşı olacak. Renault’nun elektrikli devriminde önemli bir adım olan yeni modelin lansmanı geçmişten günümüze birçok medeniyetin izlerini ve İpekyolu kültürünün zenginliğini barındıran Van şehrinde gerçekleşti.

Elektrikli DNA’sını hem sürüş hem de tasarım öğeleriyle birleştiren Yeni Megane E-Tech yüzde 100 elektriklide yeni yuvarlak omuz çizgileri, ön farların yanlarındaki kanatlar ve kavisli kaput çizgisi gibi hatlar, zarif bir şekilde uygulanıyor. Kilit açıldığında otomatik olarak öne çıkan kapı kolları ve kapalı ızgara, modern bir his veriyor. 20 inçlik jantlar, alt tarafta koruyucu bantlar, çamurluk kaplamaları ve yüksek omuz çizgisi gibi doğrudan crossover dünyasına ait detaylar güçlü ve sağlam bir his uyandırıyor. Alçalan tavan çizgisi, artırılmış iz genişliği ve düz kapı kolları coupe görünümü sağlıyor. Kabin yüksekliği, genişliği ve bagaj hacmi ise geleneksel hatchback mimarisini andırıyor.
Alçalan tavan çizgisi nedeniyle arka kısmında cam küçültülmüş. Küçük arka cam nedeniyle arka görüş için dijital bir çözüme gidilmiş. İç dikiz aynası küçük bir el hareketiyle normal aynadan arka görüş kamerasının görüntüsünü yansıtan ekrana dönüşüyor.

meganee-tech içMegane E-Tech 450 kilometre menzile sahip

60 KWh’lik 110 milimetrelik daha ince tasarıma sahip bataryası ile 450 kilometre menzile sahip Yeni Megane E-Tech 220 beygirlik elektrikli motor performansıyla elektrikli otomobilin sessiz ve akıcı sürüşünün tüm zevklerini yaşatıyor. 0’dan 100 kilometre hızlanmasını sadece 7,4 saniyede ulaşan araç maksimum menzilin elde edilmesini sağlayan dört seviyeli rejeneratif fren sistemine sahip.

Elektrikli otomobiller için özel üretilmiş CMF-EV platformuna sahip model, 42 dakikada yüzde 80 şarj kapasitesi, 21 gelişmiş sürüş destek sistemi, OpenR Link bilgi-eğlence sistemi ve daha birçok yüksek teknolojiyle kullanıcılara sunuluyor. Android işletim sistemine sahip OpenR ekranı güçlendirilmiş cam yüzeye sahip. Ekran parlaklığı ve ışığı yansıtma özelliği doğrudan güneş ışığında bile net bir görüntü sağlamak için optimize edilmiş ve yansıma önleyici kaplama ile güçlendirilmiş.

Megane E-Tech  büyük önem taşıyor

MAİS A.Ş. Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş tanıtımda medya mensuplarına yaptığı konuşmada: “Megane ismi hem ülkemiz hem de Avrupa için oldukça önem taşıyor. Megane Hatchback modelimiz Avrupa’da 28 yıl, 4 jenerasyon boyunca 1.3 milyon adette sattı. Güçlü modelimiz Austral ve Ağustos itibarıyla satışlarına başladığımız Megane E-Tech ile C segmentinin yüzde 98’ine erişim sağlamış durumdayız. 2012 yılından itibaren günümüze geldiğimizde Türkiye’de 5.000 adetten fazla elektrikli otomobil sattık ve ODD verilerine göre en çok elektrikli otomobil satan marka konumundayız. Renaulution stratejimiz ile bu durumu daha da güçlendirmek ve tam olarak elektrikli otomobiller ile özdeşleşmek istiyoruz.” sözlerini kullandı.
Yeni modelin Techno versiyonunun opsiyon hariç fiyatı 1.499.000 TL, Iconic versiyonunun opsiyon hariç fiyatı ise 1.599.000 TL olarak kullanıcılara sunuluyor.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu